سوالی دارید؟   ۰۹۱۹۳۰۱۵۰۴۱

گرمایش از کف در تبریز

Rate this post

جزییات پیاده سازی سیستم گرمایش از کف در تبریز، طراحی و اجرا با هزینه

گرمایش از کف چیست

گرمایش از کف یک نوع سیستم گرمایشی برای ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و… است که به صورت پیاده سازی مسیرهای گرمایشی در زیرساخت انجام می شود. در این سیستم، لوله های انتقال گرما در سطح زیرین ساختمان تعبیه شده و بخار آب گرم با حرکت در مسیر لوله ها، گرما را به خانه منتقل می کنند. البته این سیستم، صرفا برای ساختمان یا ویلا نیست و در تاسیساتی مانند استخر نیز کاربرد دارد.

سیستم گرمایش از کف دارای سه بخش مجزا است که گروه ماناست می تواند تمام یا قسمتی از این بخش ها را برای مشتریان خود اجرا کند. سه بخش گرمایش از کف شامل:

  • نقشه کشی و محاسبات
  • اقلام مصرفی (تامین و فروش)
  • نصب و راه اندازی

در این سیستم  گرمایشی، از دو نوع لوله 5 لایه یا یک لایه می توان استفاده کرد. لوله ها در زیر سطح ساختمان تعبیه شده و به اصطلاح کار گذاشته می شوند و سپس کف ساختمان بر روی آنها کار می شود. آب گرم شده توسط منبع انرژی از درون این لوله ها عبور کرده و گرمای مطبوعی را به محیط درون ساختمان منتقل می کند.

مزایا

گرمایش از کف مانند هر تکنولوژی دیگری مزایای خاص خود را دارد؛ از جمله:

  • ایجاد گرمای یکنواخت در تمام ساختمان
  • حذف رادیاتور و بخاری و ایجاد فضای مناسب تر برای طراحی داخلی ساختمان
  • بهینه شدن مصرف انرژی و کاهش هزینه
  • خشک شدن سریع و آسان کف در قسمت های خاص ساختمان مانند سرویس بهداشتی و حمام

خدمات گرمایش از کف در تبریز

سیستم گرمایش از کف در شهرها و مناطق سردسیر یکی از مناسب ترین گزینه ها است. در حقیقت استفاده از گرمایش از کف در تبریز و شهرهایی شبیه به آن، به دلیل ایجاد گرمایش بهینه، می تواند اولین انتخاب در ساخت و سازهای جدید و ساختمان سازی نوین باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نحوه اجرای گرمایش از کف در تبریز می توانید با شماره های 02177959046 -02177958135 باگروه ماناست تماس بگیرید.

طراحی گرمایش از کف در تبریز

برای اجرای سیستم گرمایش از کف در تبریز بسته به میزان متراژ ساختمان، به تراکم لوله نیاز است که کارشناسان ماناست می توانند محاسبات آن را انجام داده و اجرا کنند. این محاسبات فقط شامل تراکم نیست و به عوامل دیگری همچون میزان سرمایش منطقه، نوع کاربری ساختمان (زمان های پیک رفت و آمد و حضور افراد)، نوع منبع گرم کننده (پکیج، مشعل و…) و عوامل جزئی دیگری بستگی دارد. کارشناسان ماناست با توجه به میزان سرما، دیگر عوامل را نیز در نظر گرفته و برای اجرای گرمایش از کف در تبریز، می توانند سیستم مورد نیاز را طراحی کنند. این طراحی شامل این موارد است:

  • تعیین محل قرار گرفتن کلکتور
  • تعیین محل عبور لوله های اصلی که وارد کلکتور می شوند
  • رسم نقشه های مربوط به لوله کشی
  • تعیین محل نصب ترموستات های کنترل دما

اجرای گرمایش از کف در تبریز

مراحل اجرا شامل:

  • شانه گذاری
  • نصب لوله ها
  • سربندی کلکتور ها
  • بتن ریزی
  • عایق سازی
  • تست و آبگیری اولیه

ابتدا عایق کاری کف ساختمان انجام شده،  سپس شانه گذاری انجام می شود. این کار به تعیین محل عبور دادن لوله ها و تثبیت محل آنها، یک کار ضروری به حساب می آید.

ماناست مجری پروژه های گرمایش از کف در تبریز

پس از قرار دادن لوله ها طبق نقشه های طراحی شده و انجام آزمایش های لازم، تمام لوله ها به کلکتور وصل می شوند تا در سیستم انتقال آب گرم قرار بگیرند. این کلکتور باید در جایی قرار گیرد که امکان دسترسی به آن آسان باشد.

سپس، مرحله بتن ریزی کف انجام می شود. این بتن باید با عیار 300 بوده و افزودنی های لازم نیست به آن اضافه شود. نسبت به شرایط محیطی، این افزودنی ها ممکن است تفاوت کند و برای مثال، گرمایش از کف در تبریز ممکن است با گرمایش از کف در اصفهان متفاوت باشد.

پس از تکمیل بتن ریزی، کف ساختمان را باید عایق سازی کرد. این عایق از جنس پلی استایرن با دانسیته بالا هستند.

پس از عایق کردن کف، کل سیستم آزمایش شده و اشکالات احتمالی برطرف می شود. پس از آن می توان از گرمای ایجاد شده لذت ببرید.

گرمایش چگونه منتقل می شود؟

به طور کلی، هوای محیط هنگامی که گرم شود، سبک شده و به سمت بالا حرکت می کند. زمانی که گرما از پایین به هوا منتقل می شود، دما بالا رفته و به بالا می رود و هوا سرد پایین می آید. این پدیده در فیزیک، جریان همرفتی نام دارد.

برای اجرا و دریافت مشاوره سیستم گرمایش کف در تبریز با شماره  های 02177959046 و 02177958135 تماس بگیرید.

منبع گرما در سیستم گرمایش از کف

به طور کلی دو نوع سیستم گرمایشی وجود دارد: گرمایش کف آبی و گرمایش کف برقی.

گرمایش کف آبی در بالا توضیح داده شد و لوله های تعبیه شده، از طریق کلکتور به منبع گرما متصل می شود. این منبع می تواند پکیج یا مشعل باشد.

در گرمایش کف برقی، به جای لوله، سیم های حرارتی مخصوص در کف تعبیه شده و به جریان برق وصل می شوند.

هر دو نوع سیستم گرمایش از کف در تبریز قابل اجرا بوده و کارایی دارند. همچنین گروه ماناست می توانند تمام لوازم و ابزار مورد نیاز برای اجرا را تامین کنند.

عیب یابی گرمایش از کف

یکی از مهمترین مواردی که بر روی کارایی گرمایش از کف تاثیر می گذارد، طراحی اشتباه در جایگذاری لوله ها است. در این صورت، متوازن نبودن متراژ و نحوه پخش شدن لوله ها، باعث می شود گرمایش به درستی به محیط منتقل نشود. باید دقت داشت که طول لوله کشی ها در یک از مدارها، نباید بیش از 90 متر باشد. اختلاف طول نیز در هر یک از مدارها نسبت به مدار دیگر، نباید از 30 درصد بیشتر باشد.

نوع پمپ تعبیه شده بر روی سیستم گرمایش نیز بر میزان کارایی آن تاثیر مستقیمی دارد. گروه ماناست نسبت به طراحی که برای سیستم گرمایش از کف در تبریز انجام می دهد، مشاوره و تامین پمپ آب را نیز می تواند انجام بدهد.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره اجرای گرمایش از کف در تبریز، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من