سوالی دارید؟   ۰۹۱۹۳۰۱۵۰۴۱

گرمایش از کف در رشت

Rate this post

در سال های اخیر، رشت یکی از شهرهای محبوب بسیاری از مردم شده و همیشه یکی از گزینه های آنهایی است که می خواهند به شمال کشور سفر کنند. حتی بسیاری از افراد که به دنبال زندگی آرام تری هستند هم رشت را به عنوان مقصد مهاجرت انتخاب می کنند. به همین دلیل هم گروه ماناست، با اجرای پروژه های گرمایش از کف در رشت را آغاز کرده است چرا که به ویژه در ساخت و سازهای جدید، این تکنولوژی بسیار مقرون به صرفه بوده و بسیاری از ساختمان ها می توانند از تاسیسات گرمایش از کف در رشت بهره مند شوند. در این مقاله می توانید با این روش گرمایشی آشنا شوید.

تعریف گرمایش از کف

گرمایش از کف در حقیقت نوعی سیستم گرمایشی است که در ساختمان های مختلف تجاری، اداری، مسکونی، سالن های ورزشی و هر نوع ساختمان دیگری قابل پیاده سازی است. در این روش، مسیرهای گرمایشی در زیرساخت ساختمان تعبیه می شود که می تواند گرمای ساختمان را تامین کرده و گرمای مطبوعی برای ساکنین به ارمغان بیاورد.

گرمایش از کف در رشت

روش کار

سیستم گرمایش از کف به این صورت است که مجموعه از لوله ها با جنس خاص در کف ساختمان تعبیه می شود. این لوله ها به یک منبع ایجاد گرما متصل می شوند. این منبع گرما می تواند موتورخانه یا پکیج باشد. آب موجود در منبع توسط گرمای ایجاد شده در آن، گرم شده و به این لول ها منتقل می شود و از کف ساختمان عبور کرده و وارد فضای ساختمان می شود. البته این روش فقط برای ساختمان عادی یا ویلاها نیست و می توان در تاسیاستی همچون استخر هم آن را پیاده کرد.

سیستم گرمایش از کف در رشت

همانطور که پیش از این اشاره شد، گروه ماناست این توانایی را دارد که پروژه های سیستم گرمایش از کف در رشت را از طراحی تا اجرای کامل بر عهده بگیرد. اما ابتدا باید بدانیم که روند انجام چنین پروژه ای به چه صورت است.

روند اجرای پروژه

روند اجرای یک پروژه گرمایش از کف به سه قسمت تقسیم می شود. مرحله اول، نقشه کشی و محاسبات اجرایی؛ مرحله دوم تامین اقلام مصرفی و مرحله سوم که شامل نصب و راه اندازی می شود. ماناست می تواند هرکدام از این مراحل یا صفر تا صد پروژه گرمایش از کف در رشت و شهرهای دیگر، از جمله تبریز را اجرا کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نحوه اجرای گرمایش از کف در رشت می توانید با شماره های 02177959046 -02177958135 با گروه ماناست تماس بگیرید.

نقشه کشی و محاسبات اجرایی

برای اجرای یک پروژه سیستم گرمایش از کف در رشت، کارشناسان ماناست در ابتدا با توجه به متراژ سازه و نقشه ساختمان، محاسبات مربوط به میزان لوله مورد نیاز را محاسبه می کنند. در حقیقت در این مرحله با توجه به شرایط محیطی و متوسط میزان سرما در فصل های سرد، مشخص می کنند چه مقدار لوله باید تعبیه شود. از دیگر معیارها برای مشخص کردن این نوع محاسبات می توان به نوع منبع گرم کننده آب (مشعل و…) و عوامل جزئی دیگر اشاره کرد. کارشناسان ماناست با کار کارشناسی می توانند یک پروژه بهینه برای اجرای گرمایش از کف در رشت طراحی کنند. طراحی یک پروژه گرمایش از کف در رشت شامل موارد زیر می شود.

  • تعیین جایی که کلکتور قرار می گیرد
  • تعیین مناطقی که لوله های اصلی عبور کرده و به کلکتور می رسند
  • نقشه کشی شکل لوله ها و محل قرار گرفتن آنها در کف ساختمان
  • مشخص کردن محل تعبیه ترموستات های مربوط به کنترل دما

تامین اقلام مصرفی

گروه ماناست تامین کننده و فروشنده دست اول قطعات و لوازم یدکی مربوط به این تکنولوژی بوده و از این رو برای تامین قطعات پروژه های گرمایش از کف در رشت، با مشکلی مواجه نمی شود و به راحتی می تواند آن را اجرا می کند.

مرحله اجرا

ماناست در مرحله اجرا، نیروی متخصص و با تجربه ای دارد که در پروژه های گرمایش زمین از کف در رشت حتما آنها را به کار گرفته و تاسیسات را با بهترین کیفیت ارائه می دهد.

مرحله اجرا شامل این موارد می شود: شانه گذاری، نصب لوله ها، سربندی کلکتور ها، بتن ریزی، عایق سازی و در نهایت تست و آبگیری اولیه

برای اجرا و دریافت مشاوره سیستم گرمایش کف در رشت با شماره  های 02177959046 و 02177958135 تماس بگیرید.

اولین مرحله، ایجاد عایق در کف ساختمان است تا گرمای درون لوله ها، به زیر زمین منتقل نشده و به سوی بالا و فضای ساختمان هدایت شود. پس از این مرحله، نوبت به شانه گذاری است. شانه گذاری، به تعیین محل عبور دادن لوله ها کمک کرده و محل آنها را در کف ساختمان ثابت می کند و بسیار ضروری است.

در ادامه، لوله کشی انجام می شود. این لوله کشی دقیقا باید طبق نقشه ای انجام شود که کارشناسان در ابتدا برای آن ساختمان طراحی کرده اند تا گرما به صورت متوازن در تمام ساختمان تقسیم شود. در این تکنولوژی، دو نوع لوله به کار می رود که ممکن است پنج لایه یا تک لایه باشند. این لوله ها را در بخش زیرین سطح ساختمان قرار می دهند و بعد از آن، بتن ریزی انجام می شود. بخش بتن ریزی یکی از مهمترین و مهندسی ترین بخش ها است زیرا نوع بتن، میزان و نوع مواد افزودنی و نحوه آب دهی و نگهداری آن بسیار بر روی کیفیت ساختمان تاثیر می گذارد.

پیش از بتن ریزی، تمام لوله ها مورد آزمایش قرار گرفته و از کارایی آنها اطمینان حاصل می شود. سپس لوله ها را به دستگاه کلتکور متصل می کنند که در جایی قرار گرفته که به آسانی بتوان به آن دسترسی پیدا کرد. سپس بتن ریزی انجام می شود.

بعد از بتن ریزی، باز هم یک لایه عایق کاری در کف ساختمان انجام می شود تا گرما به صورت مهندسی شده و مرحله به مرحله به ساختمان منتقل شود. سپس تمام پروژه به صورت دقیق مورد تست قرار می گیرد و مشکلات احتمالی رفع می گردد و تحویل انجام می شود.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره اجرای گرمایش از کف در تبریز، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من