سوالی دارید؟   ۰۹۱۹۳۰۱۵۰۴۱

گرمایش از کف در مازندران

Rate this post

با گذشت زمان و اختراع تکنولوژی های جدید، روز به روز امکانات بیشتر و راحت تری در اختیار ما قرار می گیرد که می توانیم از آنها استفاده کنیم. سیستم های گرمایشی برای مناطق و فصل های سرد، در این سال ها هم تغییرات خود را داشته و بیشتر تکنولوژی ها و اختراع ها، به سمت بهینه کردن میزان مصرف سوخت و ایجاد شرایط راحت تر بوده است.

انواع سیستم های گرمایشی

سیستم های گرمایشی امروزی به طور کلی به دو نوع گازی و برقی تقسیم می شوند که منبع ایجاد گرما هستند. در برخی از روش های زیرمجموعه این دو، گرما به وسیله بخار آب به محیط منتقل می شود و در برخی دیگر، از طریق لوله های فلزی حرارتی این کار انجام می گردد. اما در نهایت، بهترین روش برای گرمایش، روشی است که با کمترین میزان مصرف سوخت و انرژی، بیشترین و پایدارترین گرما را در فضا مورد نظر ما ایجاد کند.

گرمایش از کف

تکنولوژی گرمایش از کف که یکی از جدیدترین تکنولوژی های حال حاضر جهان است، از نظر صرفه اقتصادی و ایجاد شرایط مطلوب، در بالاترین سطح در میان روش های گرماسازی قرار دارد. در این روش، گرما از طریق زیرساخت کف ساختمان به محیط منتقل شده و فضا را گرم نگه می دارد. در مطلب گرمایش از کف – طراحی، اجرا و هزینه می توانید با ساز و کار این سیستم به خوبی آشنا شده و مزایا و معایب آن را مرور کنید.

برای اجرا و دریافت مشاوره سیستم گرمایش کف در مازندران با شماره  های 02177959046 و 02177958135 تماس بگیرید.

کاربردهای گرمایش از کف

این تکنولوژی را در محیط ها و ساختمان های متفاوتی می توان به کار برد. در ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، در ویلاها، برای گرمایش استخر، گلخانه های کشاورزی و به طور کلی در هر سازه ای که نیاز به انتقال پایدار گرما وجود داشته باشد، می توان از گرمایش از کف استفاده کرد.

البته باید این نکته را در نظر داشت که نصب سیستم گرمایش از کف، در ساختمان ها و سازه هایی که در حال ساخت هستند، آسان تر و به صرفه تر است. برای اجرای این تکنولوژی در ساختمان ها و سازه های ساخته و تکمیل شده، به بازسازی اساسی در کف ساختمان نیاز بوده و باید به صرفه بودن و قابل انجام بودن آن، توسط کارشناسان به دقت بررسی شود.

نمونه کارهای انجام شده توسط گروه ماناست را می توانید از اینجا مشاهده کنید.

صرفه جویی گرمایش از کف

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، این تکنولوژی گرمایشی از نظر اقتصادی و از لحاظ مصرف انرژی، به صرفه بوده و شرایط پایداری در ساختمان ایجاد می کند. چرا که در این روش، برخلاف روش های گرمایش مرکزی (مثل رادیاتور یا بخاری)، گرما در تمام محیط داخلی به صورت یکسان پخش می شود. در این روش، گرما (خواه از طریق لوله های آب گرم باشد یا از طریق لوله های فلزی رسانای گرما)، در تمام محیطی که لوله کشی شده پخش می شود و هوای گرم از زیر ساختمان وارد فضا می شود. در نتیجه جریان همرفتی، هوای گرم به بالا منتقل شده و هوای سرد به پایین می آید. در نتیجه، هوای سرد پایین آمده نیز گرم شده و به بالا جریان پیدا می کند و در این مسیر، افراد و هر آنچه در محیط قرار دارد، از این گرما بهره می برند.

ماناست مجری پروژه های گرمایش از کف در مازندران

ماناست مجری پروژه های گرمایش از کف در مازندران

همچنین، با کمک یک تنظیم کننده مناسب، دمای خاصی برای ساختمان در نظر بگیرید. همچنین می توانید برای هر بخش از ساختمان که لوله کشی جداگانه خاص خود را دارد، دمای مورد نظرتان را تعیین کنید. با انجام همین کارهای ساده، تغییر بسیار زیادی در میزان مصرف انرژی ایجاد کرده و مصرف برق یا گاز (بسته به انتخاب نوع گرمایش) را به شکل چشمگیری کاهش داده و بهینه می کنید.

انرژی مصرفی

همانطور که پیش از این اشاره شد، در سیستم گرمایش از کف می توان از لوله های آب یا لوله های فلزی استفاده کرد. در صورت استفاده از لوله های آبی، باید از منبع های گرمایشی همچون پکیج یا موتورخانه برای گرم کردن آب و هدایت بخار آب به لوله ها استفاده کرد. در صورت استفاده از لوله های فلزی، یک منبع گرمایی هیتر مانند نیاز است که گرمای الکتریکی را به زیرساخت تعبیه شده در زیر کف ساختمان منتقل می کند. هرکدام از این دو روش، مزایا و معایب خاص خود را دارند که بسته به شرایط ساختمان، هزینه در نظر گرفته شده و عوامل دیگر، می توان یکی از آنها را انتخاب کرد.

اجرای حرفه ای گرمایش از کف

گروه تاسیساتی ماناست با سال ها سابقه در اجرای زیرساخت های مختلف، از جمله گرمایش از کف، می تواند بهترین مشاور شما در این زمینه باشد. ماناست تا کنون با بیش از 300 مشتری همکاری داشته و نزدیک به 700 پروژه را به سرانجام رسانده و تحویل مشتریان خود داده است.

این شرکت در زمینه های مختلف تاسیساتی، از گرمایش و موتورخانه گرفته تا پمپ های مختلف استخری و صنعتی، توزیع کننده لوازم تاسیستای بوده و با کادر مجربی که در خانواده خود دارد، توانایی اجرای پروژه های تاسیساتی را خواهد داشت.

خدمات ماناست شامل:

  • گرمایش از کف
  • نصب و راه اندازی موتورخانه
  • تعمیرات موتورخانه
  • طراحی و محاسبات تاسیسات مکانیکی

گرمایش از کف در مازندران

گروه ماناست به عنوان یکی از قدیمی ترین مراکز تخصصی تاسیسات با کمک کارشناسان خبره خود این توانایی را دارد که مشاوره، طراحی و اجرای صفر تا صد پروژه های گرمایش از کف را بر عهده بگیرد. این شرکت هم اکنون در شهرهای مختلفی از جمله تبریز و رشت فعال است و قابلیت انجام پروژه های مختلف گرمایش از کف در مازندارن را نیز دارد.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره اجرای گرمایش از کف در تبریز، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من