سوالی دارید؟   ۰۹۱۹۳۰۱۵۰۴۱

تولیدی فیلتر شنی + خرید عمده فیلتر شنی

Rate this post

فیلتر شنی یکی از سیستم‌های پیشرفته‌ای است که در سیستم‌های تصفیه از آن استفاده می‌کنند. این مخازن تحت فشار بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع فیلترهای شنی پر از سیلیس در سایزهای مختلف هستند که در مرحله پیش تصفیه آب صنعتی باعث کاهش کدورت آب می‌شوند. این فیلترها با زلال‌تر و شفاف‌تر کردن آب آن را برای استفاده مناسب می‌کنند. شرکت‌های تولیدی فیلتر شنی بسیار زیادی هم اکنون در بازار فعال هستند.

اکنون شما کاربرانی که قصد خرید عمده فیلتر شنی دارید، بد نیست اطلاعاتی در رابطه با این محصولات به دست بیاورید. هم اکنون به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این تجهیزات پرکاربرد با ما همراه باشید.

تولیدی فیلتر شنی

تصفیه آب یکی از مهمترین اقداماتی است که برای حذف آلاینده‌های موجود در آب صورت می‌گیرد. همین مسئله باعث اهمیت فیلترها و به ویژه فیلتر شنی در بازار می‌شود. چرا که این فیلترها برای حذف آلودگی‌های آب مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع مانع از عبور ذرات معلق موجود در آب می‌شوند. این اهمیت به کارگیری فیلتر شنی باعث شده تا شرکت‌های تولیدی فیلتر شنی بسیار زیادی در این حوزه فعالیت کنند.

قطعاً برندهای بسیار مختلفی از فیلترهای شنی در بازار وجود دارد. مشتریان خبره هرگز تولیدات شرکت‌های ناشناخته را تهیه نمی‌کنند. برای خرید عمده فیلتر شنی دسترسی به تولیدی شرکت‌های معتبر یکی از نکات مهم خرید است. چرا که یک شرکت معتبر از تمامی استانداردهای روز جهان برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند. به کارگیری محصولات یا قطعات درجه یک با کیفیت عالی برای ساخت فیلتر از مهم‌ترین اقداماتی است که تولیدی‌های معتبر انجام می‌دهند.

این شرکت‌ها می‌کوشند تا مشتریان علاوه بر کیفیت عالی، به مناسب‌ترین قیمت فیلتر شنی در بازار دسترسی داشته باشند. از این رو شما کاربران عزیز با خرید مستقیم و حذف واسطه‌ها می‌توانید فیلترهای درجه یک شرکت‌های معتبر را بدون هیچ واسطه‌ای بخرید.

شرکت ماناست یکی از شرکت‌های شناخته شده و معتبر در حوزه فروش انواع تجهیزات و دستگاه‌های تصفیه صنعتی است. این شرکت سابقه درخشانی دارد و با سال‌ها فعالیت صادقانه توانسته توجه مشتریان را جلب کند. اگر شما کاربران عزیز نیز به دنبال خرید اقتصادی هستید، می‌توانید همین حالا تولیدات شرکت مانا را با قیمت مقرون به صرفه تهیه نمایید.

بیشتر بخوانید: تولیدی فن کویل کانالی

قیمت فیلتر شنی خانگی

فیلتر شنی خانگی فیلترهایی هستند که معمولاً برای تصفیه آب منازل مسکونی از آنها استفاده می‌شود. بررسی قیمت فیلتر شنی خانگی یکی از نکات مهمی است که باید به آن توجه کرد. قطعاً در خرید عمده فیلتر شنی بررسی قیمت یکی از نکات مهم است و در خرید عمده، قیمت به حجم خرید بستگی دارد. حال اگر مستقیماً از درب تولیدی فیلتر شنی اقدام به خرید کنید، بدون شک به قیمت‌های مقرون به صرفه‌تری دسترسی خواهید داشت.

فیلترهای شنی از نظر محل قرارگیری در مدل‌های افقی و عمودی به تولید می‌رسند. بدون شک هر یک از مدل‌های مختلف فیلتر شنی خوابیده یا ایستاده دارای قیمت‌های متفاوتی هستند.

فیلتر شنی از نظر جنس در متریال‌های فلزی و فایبرگلاس به تولید می‌رسند. بدون شک متریال‌های فلزی و فایبرگلاس دارای قیمت متفاوت از یکدیگر هستند.

قدرت فیلتراسیون فیلترهای شنی خانگی در مدل‌های مختلف کاملاً با یکدیگر متفاوت است. معمولاً قدرت فیلتراسیون فیلتر شنی فلزی در مقایسه با فیلترهای فایبرگلاس بیشتر می‌باشد و همین مسئله باعث افزایش قیمت آن خواهد شد.

ویژگی‌های مختلف انواع فیلتر نظیر مقاومت در برابر گرما و فشار از جمله پارامترهای تاثیرگذار روی قیمت آن است. معمولاً فیلترهای فلزی در مقایسه با فیلترهای فایبرگلاس استقامت بیشتری در برابر گرما و فشار دارند.

به سایز یا ظرفیت فیلتر نیز توجه داشته باشید. چرا که فیلترهایی در ابعاد بزرگتر و ظرفیت بزرگتر برای فیلتراسیون آب با حجم بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. چنین فیلترهایی نیز بدون شک دارای قیمت بالاتری در مقایسه با فیلترهای سایز کوچکتر هستند.

نوع شن و سایز شن موجود در فیلتر شنی خانگی از جمله پارامترهای مهمی است که روی قیمت فیلتر شنی تاثیر دارد. معمولاً برای فیلتراسیون آب با درصد کمتر یا بیشتر، بدون شک از فیلترهایی با شن‌هایی در سایز متنوع استفاده می‌شود.

برند فیلتر شنی را به خاطر بسپارید که تولید شرکت‌های معتبر به دلیل کیفیت بالا، دارای قیمت بالاتری نیز هستند.

بیشتر بخوانید:  تولیدی مبدل حرارتی مسی

خرید عمده فیلتر شنی

برای خرید عمده فیلتر شنی حتماً باید به راهنمای خرید توجه داشت. اولین نکته‌ای که شاید کمتر کسی به آن توجه کند مراجعه به بهترین تولیدی فیلتر شنی در بازار است. همانگونه که اشاره شد، شرکت‌های بسیار زیادی در راستای تامین نیاز مشتریان، فیلترهای شنی را تولید و روانه بازار می‌کنند.

به دنبال انتخاب بهترین فیلترها حتماً از شرکت‌های معتبر مستقیماً بدون هیچ واسطه‌ای خرید خود را انجام دهید. چرا که در این صورت به قیمت مقرون به صرفه فیلتر شنی نیز دسترسی خواهید داشت. در کنار این نکته بسیار مهم حتماً به چند پارامتر دیگر توجه داشته باشید.

اولین و مهم‌ترین نکته توجه به ضخامت و جنس بدنه فیلتر شنی است. معمولا این دسته از فیلترها از فولاد مقاوم به تولید می‌رسند. چرا که فولاد دوام و مقاومت بالاتری در مقایسه با دیگر متریال‌ها دارد. بر اساس ظرفیت و سایز فیلتر شنی، بدون شک ضخامت بدنه آن نیز متفاوت است. البته باید به تناسب نوع کاربرد، فیلترها را در یک ظرفیت و سایز مناسب و استانداردی تهیه کرد.

پوشش بدنه فیلتر شنی از جمله نکات مهمی است که هنگام خرید عمده فیلتر شنی باید بررسی شود. فیلترهای شنی به سبب اینکه برای حذف ذرات معلق موجود در آب به کار می‌روند قطعاً آسیب‌پذیر و حساس هستند. برای مقاومت بیشتر این فیلترها هنگام تولید آنها از پوشش‌های مقاومی نظیر اپوکسی و دو لایه رنگ به عنوان پوشش داخلی بدنه استفاده می‌کنند.

اندازه سیلیس تصفیه آب که در داخل فیلتر شنی قرار می‌گیرد، از مهم‌ترین نکاتی است که بدون شک هرگز به آن توجه نمی‌کردید. معمولاً بر اساس نوع کاربرد، سایز دانه‌های سیلیس یا قطر آنها متفاوت خواهد بود. هر چقدر این دانه‌ها در ابعاد ریزتری باشند بدون شک ذرات جامد ریزتر معلق در آب را حذف می‌کنند. معمولا هم برای فیلترهای شنی از شن‌هایی با دانه بندی ۱ تا ۱۲ میلی‌متر به صورت ترکیبی استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: آموزش نحوه هواگیری فن کویل سقفی

نتیجه

فیلتر شنی جزو پرکاربردترین تجهیزاتی است که طی فرآیند فیلتراسیون برای زلال‌سازی آب از آن استفاده می‌شود. فیلترها دارای انواع مدل‌های بسیار مختلفی هستند و همچنین کاربرد این فیلترها بسیار زیاد است. اکنون برای خرید عمده فیلتر شنی بهتر است برای گزینه مناسب برندهای شناخته شده را انتخاب کنید.

برای تامین نیاز بازار شرکت‌های بسیار زیادی فیلترهای شنی را به تولید می‌رسانند. با توجه به اهمیت تصفیه آب بدون شک تقاضای فیلتر شنی نیز در بازار بسیار زیاد است. با مراجعه به یک مجموعه قابل اعتماد و شناخته شده نظیر شرکت مانا، می‌توانید فیلترهای درجه یک تهیه کنید. این مجموعه در تلاش است تا شما کاربران عزیز با حذف واسطه‌ها خرید اقتصادی داشته باشید. این مجموعه به صورت آنلاین فعالیت دارد و در این صورت دسترسی راحت‌تری به فیلترهای شنی شرکت ماناست خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من