سوالی دارید؟   ۰۹۱۹۳۰۱۵۰۴۱

تولیدی مبدل حرارتی مسی

Rate this post

مبدل‌ حرارتی مسی شامل دستگاه‌های مخصوصی هستند که از آنها برای هدایت حرارت بین دو سیال در دمای مختلف استفاده می‌شود. مبدل‌ها متشکل از لوله‌های مسی هستند که در داخل این لوله‌ها سیالاتی با دمای بالا عبور می‌کند. در نتیجه این سیالات حرارت خود را به مس انتقال می‌دهند. به کارگیری این مبدل‌ها در سیستم‌های تهویه مطبوع اهمیت بسیار بالایی دارد. چه بسا اینکه این قطعات باید با رعایت شرایط استانداردی به تولید برسند. بهترین تولیدی مبدل مسی باید با در نظر قرار دادن تمامی شرایط مبدل‌های درجه یک روانه بازار کند.

هم اکنون اگر قصد خرید عمده مبدل مسی دارید، می توانید با کارشناسان ماناست تماس بگیرید. ماناست بزرگترین شرکت تولید کننده انواع مبدل مسی، تولیدی فن کویل کانالی و انواع منبع آب گرم در ایران است.

ماناست تولیدی مبدل حرارتی  مسی

مبدل‌ حرارتی  مسی شامل کویل‌هایی هستند که انتقال دهنده حرارت می‌باشند. این قطعات پرکاربرد امروزه در بسیاری از سیستم‌های سرمایشی نظیر هواساز، کولر و حتی کندانسور مورد استفاده قرار می‌گیرند. بزرگترین تولیدی مبدل مسی یعنی شرکت ماناست، مبدل‌های خود را با بالاترین کیفیت روانه بازار می‌کند. این مجموعه بزرگترین طراح انواع مبدل‌های حرارتی و دیگر قطعات و تجهیزات سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در کشور است.

هدف تنها خرید عمده مبدل مسی نیست، بلکه باید تا حدودی با شرایط تولید این قطعات پرکاربرد نیز آشنا شد. بدون شک شرایط تولید روی کیفیت عملکرد دستگاه تاثیر می‌گذارد. چه بسا اینکه تولیدات شرکت‌های شناخته شده و معتبر نیز با کیفیت عالی و قیمت بالا به دست کاربران می‌رسد. حال برای تولید مبدل‌های مسی باید به نوع کاربرد آنها توجه داشت.

البته محاسبه ظرفیت مبدل حرارتی مسی یکی از مهمترین نکاتی است که باید بررسی شود. مبدل‌های مسی با ضخامت‌های استانداردی نیز به تولید می‌رسند.

تولیدی انواع مبدل حرارتی

مبدل مسی یا مبدل حرارتی دستگاه‌های مخصوصی برای انتقال حرارت بین دو سیال مختلف هستند. این مبدل‌های پرکاربرد خود در انواع مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. بدون شک، برای هر صنعت و هر کاربردی باید یکی از این مبدل‌ها را مورد استفاده قرار داد.

برای خرید عمده مبدل مسی شما ابتدا باید با انواع مبدل‌ها آشنا شوید. قطعاً در تولیدی مبدل مسی تنوع زیادی از مبدل‌ها برای کاربردهای مختلف به تولید می‌رسند. شما موظف هستید تا به تناسب نوع کاربرد، مبدل را در مدل متناسب با شرایط کاربرد خود انتخاب کنید.

تولیدی مبدل حرارتی مسی

تولیدی مبدل حرارتی مسی

تولیدی مبدل حرارت لوله‌ای

مبدل حرارت لوله‌ای یا دو لوله‌ای به عنوان یکی از پرکاربردترین مبدل‌ها در بازار است. این مبدل‌ها متشکل از یک لوله با قطری کوچک هستند که داخل لوله دیگر با قطر بزرگتر و به صورت هم مرکز قرار دارند. در این مبدل‌ها معمولاً انتقال حرارت توسط جداره لوله کوچک بین دو سیال خواهد بود. مبدل‌های لوله‌ای در مقایسه با دیگر مبدل‌های موجود در بازار ساختار ساده‌ای دارند.

البته در این مبدل‌ها توان انتقال حرارت کمتر است، چرا که سطح تبادل حرارتی آن نیز کم می‌باشد. با توجه به توان انتقال حرارت کم بهتر است این مبدل‌های لوله‌ای را بیشتر برای تبادل حرارت بین سیالات گازی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:‌ انواع فن کویل

تولیدی مبدل حرارتی پوسته و لوله

مبدل حرارتی پوسته و لوله شامل مبدل‌های پیشرفته‌ای هستند که متشکل از تعدادی لوله و یک پوسته بزرگ می‌باشند. در قسمت داخل لوله‌های این مبدل یک سیال مایع با دمای کمتر اما در قسمت اطراف لوله یک سیال گاز با دمای بالا جریان می‌یابد.

همین مسئله باعث می‌شود تا تبادل حرارتی بالایی به سبب وجود لوله‌های زیاد صورت بگیرد که در نتیجه این مسئله مزایای بسیار زیادی را نیز به همراه دارد.

تولیدی مبدل صفحه‌ای

مبدل‌های حرارتی صفحه یا پلیتی، مبدل‌هایی هستند که از تعدادی صفحه فلزی تشکیل می‌شوند. این صفحه‌ها با فاصله کمی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و به صورت یک در میان نسبت به یکدیگر آب‌بندی شده‌اند. در این مبدل‌ها سیال با دمای بالا و همچنین یک سیال با دمای پایین وارد مبدل می‌شود. در نتیجه توسط سطح فلزی این صفحه‌ها با یکدیگر، تبادل گرمایی به وجود می‌آورند.

مهمترین ویژگی این صفحات ایجاد سطح انتقال حرارت بالا است به همین سبب نیز ابعاد این مبدل‌ها فشرده‌تر خواهد بود. برای خرید عمده مبدل صفحه‌ای نیز حتماً به برند آن توجه داشته باشید. با مراجعه به تولیدی مبدل مسی صفحه‌ای می‌توانید آنها را با کیفیت اصل و قیمت مقرون به صرفه تهیه کنید.

تولیدی مبدل حرارتی مسی

تولیدی مبدل حرارتی مسی

کارخانه مبدل مسی

بزرگترین کارخانه تولیدی مبدل مسی شرکتی است که مبدل‌های با کیفیت عالی روانه بازار کند. بدون شک این مبدل‌ها باید راندمان بسیار بالایی داشته باشند. سطح کیفیت مطلوب مبدل مانع از رسوب گرفتن آن می‌شود. همچنین شرایط شست و شوی مبدل نیز به بهترین شکل ممکن صورت می‌گیرد. بسیاری از افرادی که قصد خرید عمده مبدل مسی دارند، مستقیماً به کارخانه تولیدی دسترسی پیدا خواهند نمود.

چرا که با خرید از درب شرکت تولید کننده به مقرون به صرفه‌ترین قیمت مبدل دسترسی خواهید داشت. شرکت مانا بزرگترین شرکت تولید کننده انواع مبدل‌های حرارتی مسی در کشور است. می‌توانید بهترین مبدل‌های مورد نیاز خود را با کیفیت مطلوب از این کارخانه معتبر تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: گرمکن آب استخر

خرید عمده مبدل مسی

اکنون که قصد خرید عمده مبدل مسی دارید، بدون شک با عملکرد این قطعات آشنا هستید. مبدل‌های حرارتی به عنوان تجهیزات انتقال حرارت در موتورخانه نقش مهمی ایفا می‌کنند. البته این تجهیزات در سیستم‌های تهویه و صنایع مختلفی نیز کاربرد دارند.

با انتقال حرارت بین دو سیال مختلف، بدون شک شاهد افزایش یا کاهش دما برای سیستم‌ها یا صنایع مختلف خواهیم بود. این مبدل‌ها در تمامی شرکت‌های تولیدی مبدل مسی از جنس مس به تولید می‌رسند. چرا که مس بالاترین مقاومت را در برابر حرارت و دیگر شرایط محیطی دارد. معمولا هم پوسته مبدل‌ها از ورق گالوانیزه با مقاومت بالا انتخاب می‌شود. برای خرید عمده مبدل مسی چند پارامتر مهم مورد توجه قرار می‌گیرد.

برای انتخاب یک مبدل مناسب باید به نوع سیال توجه داشت. معمولاً برای سیال‌های اسیدی یا آلکالی که خوردگی بسیار بالایی دارند، مبدل‌های مسی باید با پوشش‌های مقاوم در برابر خوردگی انتخاب شوند. البته افرادی که قصد خرید عمده دارند، بدون شک مبدل‌ها را در مدل‌های مختلف و برای انتقال سیالات متنوع در نظر قرار می‌دهند.

نوع مبدل حرارتی مسی را نیز بر اساس نوع کاربری و نیازهای مختلف در نظر قرار دهید. مبدل‌های حرارتی در مدل‌هایی با لوله‌های صاف یا با صفحات فلزی به تولید رسیده‌اند.

ظرفیت مبدل یکی از مهمترین پارامترهایی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشت. در واقع با در نظر قرار دادن حجم سیال و همچنین دمای ورودی و خروجی این ظرفیت تعیین می‌شود.

قیمت عمده مبدل دیگر پارامتر مهمی است که شاید کمتر کسی به آن توجه داشته باشد. حجم خرید شما قیمت نهایی خرید را تعیین می‌کند. البته بسته به تعداد مبدل‌، نوع مدل، برند و سطح کیفیت قطعاً قیمت نیز متفاوت خواهد بود.

تولیدی مبدل حرارتی مسی

تولیدی مبدل حرارتی مسی

نتیجه

مبدل حرارتی مسی به عنوان پرکاربردترین قطعاتی هستند که برای تبادل حرارت از آنها استفاده می‌شود. این قطعات در مدل‌های بسیار مختلفی به تولید رسیده‌اند. شما کاربران عزیز با رعایت نکات مهم خرید، می‌توانید بهترین مبدل مسی را تهیه کنید. برند یکی از مهم‌ترین پارامترهایی است که هنگام خرید باید حتماً به آن توجه داشت.

با دسترسی به برندهای شناخته شده بدون شک مبدل‌های درجه یک را تهیه می‌کنید. حال در شرکت مانا به بهترین مبدل‌های مسی با کیفیت مطلوب دسترسی دارید. هم اکنون برای خرید بهترین مبدل‌های بازار با کارشناسان این شرکت معتبر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من