پروژه گرمایش از کف تهران – میرداماد

قبل از اجرای پروژه گرمایش از کف در تهران باید این نکته را در نظر گرفت که آیا پروژه در حال ساخت است یا اینکه ساختمان در حال بازسازی و نوسازی است .

پروژه های بازسازی به لحاظ همزمانی سکونت همسایگان با عملیات بازسازی ، دارای ملاحظاتی است که مهم ترین آن حفظ آسایش ساکنین و اجرای عملیات اجرای تاسیسات ، در چارچوب قوانین ساختمان است .

اگر پروژه در حال ساخت باشد یعنی از ابتدا می توانیم پروژه را طراحی کنیم و دستمان برای اجرای تاسیسات گرمایش از کف بسیار باز است . بدون هیچ مزاحمی !

 


بیشتر بخوانید :

صفر تا صد گرمایش از کف

پکیج مناسب گرمایش از کف


پروژه گرمایش از کف میرداماد یکی از پروژه های در حال بازسازی در شهر تهران است که باید در تمام مراحل اجرا ملاحظات آسایش و قوانین ساختمان را مد نظر قرار دهیم . از جمله :

  • ساختمان دارای موتورخانه مرکزی است پس باید با هماهنگی با مسئول ساختمان یا تاسیسات ، نسبت به شیوه اتصال سیستم گرمایش مرکزی به گرمایش از کف این واحد ، هماهنگی های لازم صورت پذیرد .
  • دمای آب سیستم موتورخانه بالای 60 درجه سانتی گراد است ولی حداکثر دمای لازم در گرمایش از کف 40 درجه سانتی گراد است .
  • کندن سنک یا سرامیک های موجود در کف باید با احتیاط برداشته شود تا آسیبی به لوله های برق و آب و گاز که در کف کار شده اند ، وارد نشود .
  • و…

مشخصات پروژه اجرایی گرمایش از کف میرداماد :

  • زیر بنا : 370 متر مربع در طبقه 5
  • منبع گرمایش : موتورخانه + پکیج
  • تعداد اتاق ها : 4 خواب

مراحل اجرای گرمایش از کف پروژه :

پس کندن سنگ های کف ، سطح کلی ساختمان باید به صورت کاملا صاف و یک دست در آید که از این مرحله اجرای گرمایش از کف شروع می شود :

برای خرید و اطلاع از لیست قیمت تجهیزات گرمایش از کف کلیک کنید .

عایق کاری گرمایش از کف

عایق مورد استفاده در این پروژه عایق پلی استایرن ( یونولیت ) دانسیته 20 است .

قطر عایق گرمایش از کف باید بین 2 تا 4 سانتی متر باشد که بستگی به محل و شرایط پروژه دارد .

عایق گرمایش از کف

عایق گرمایش از کف

بعد از عملیات عایق کاری یا بهتر است قبل از عایق کاری کف عایق های کناری که از جنس عایق رولی پلی اورتان هستند را بچسبانیم .

عایق کناری در گرمایش از کف

عایق کناری در گرمایش از کف

بعد از مرحله عایق کاری نوبت به پهن کردن نایلون حباب دار می رسد .

نایلون حباب دار متالایز بهترین گزینه برای گرمایش از کف است که هم اجازه نمی دهد شیره بتن به زیر عایق های کف نفوذ کند و هم باعث تابش بیشتر حرارت به سمت بالا می شود .

نایلون حباب دار - گرمایش از کف

نایلون حباب دار – گرمایش از کف

بعد از نصب نایلون حباب دار باید بست های ریلی نصب و بعد از آن لوله کشی گرمایش از کف آغاز شود .

لوله کشی گرمایش از کف

 

بعد از لوله کشی باید لوله ها در کلکتور گرمایش از کف سربندی نماییم .

 

جعبه کلکتور گرمایش از کف

جعبه کلکتور گرمایش از کف

 

عکس بالا سربندی کلکتور به همراه نصب شیر های برقی ( اکچویتور ) از برند دانفوس را نشان میدهد که قبل از تحویل و مرتب سازی جعبه کلکتور را نشان میدهد .

منبع گرمایشی این پروژه از دو مسیر تعبیه گردیده است .

یکی از موتورخانه و دیگری از پکیج گرمایشی ؛ که کاربر با توجه به شرایط موجود می تواند هر کدام از این دو منبع گرمایی را انتخاب نماید .

این حسن بسیار بزرگی برای ساکنین این ساختمان است که هر کدام از این منابع گرمایشی ( موتورخانه و پکیج ) دچار اشکال شوند می توانند از منبع دیگر بهرهمند شوند .

هر سوال یا ابهامی در باره اجرا پروژه گرمایش از کف برایتان باقی مانده با ما تماس بگیرید . کارشناسان ما آماده مشاوره به شما مخاطب عزیز هستند .

 

 

 

 

نمونه کارهای مشابه