سوالی دارید؟   ۰۹۱۹۳۰۱۵۰۴۱

بهترین پکیج دیواری را چگونه بشناسیم؟

3/5 - (1 امتیاز)

بهترین پکیج دیواری اصلی ترین چالش انتخاب خریداران ایرانی در روزهای پیش رو است که با پایان رسیدن تابستان دغدغه اصلی آنها برای تامین یا سرویس گرمایش در فصول سرد خواهد بود. پکیج دیواری راحت ترین و بی دردسرترین سیستم گرمایش ساختمان به شمار می رود که به واسطه گرمایش مناسب و نگهداری آسان پرطرفدار بوده و از تنوع محصولی بسیار زیادی برخوردار می باشد. “پکیج دیواری بوتان”، “پکیج دیواری ایران رادیاتور” و “پکیج دیواری شوفاژکار” شاخص ترین برندهای ایرانی بازار، و “پکیج دیواری وایلانت”، “پکیج دیواری آریستون “و “پکیج دیواری فرولی” هم مهم ترین برندهای خارجی قابل فروش در ایران به شمار می روند. در ادامه با نحوه عملکرد پکیج دیواری، تاسیسات پکیج، راهنمای انتخاب مناسب ترین مدل و بهترین برندهای تولید شده بیشتر آشنا می شویم…

پکیج دیواری ارزان

راهنمای خرید پکیج

پکیج چیست

پکیج دیواری سیستم گرمایشی کوچک شده موتورخانه است که به صورت منفرد گرمایش منزل و آب گرم واحد را تامین می کند. به طور کلی اکثر ساختار و تجهیزات پکیج دیواری، ورژن مینیاتوری شده موتورخانه بوده که بر اساس یک سیکل بسته آب گرم مصرفی و آب گرم سیستم گرمایشی شوفاژها را تامین می کند. یک پکیج دیواری از اجزای زیر تشکیل شده است:

  • منبع انبساط
  • کویل آب گرم سیستم گرمایشی
  • کویل صفحه ای آب گرم مصرفی
  • پمپ سیرکولاتور
  • فن تخلیه دود
  • شیر گاز
  • جرقه زن
  • مشعل
  • بورد کنترل

وظیفه تاسیسات پکیج چیست؟

هر کدام از قطعات فوق بخش اصلی تاسیسات پکیج دیواری می باشند که در یک تعادل عملکردی منظم سیستم گرمایشی واحد ساختمانی را مدیریت کرده تا در طول 12 ماه سال، ساکنین از آب گرم مصرفی و گرمایش شوفاژ در زمستان بهره ببرند. منبع انبساط “تامین فشار سیکل بسته” پکیج را بر عهده دارد تا آب گردشی داخل لوله های شوفاژ هیچوقت با افت فشار و سرد شدن رادیاتورها همراه نباشد. کویل آب گرم دارای ساختار سیستمیاتیک مانند آبگرمکن بوده که از لوله های مسی باریک تشکیل شده است.

این لوله ها مستقیما در معرض مشعل (معمولا بالای مشعل) تعبیه شده اند که در اثر تماس شعله گاز مشعل داغ شده و سبب گرم شدن آب داخل لوله های مسی کویل اولیه می شوند تا “آب گرم شوفاژ” را تامین نمایند. کویل ثانویه یا همان “مبدل صفحه ای آب گرم” به عنوان عاملی برای فراهم نمودن گرمایش آب شوفاژها و آب مصرفی است که در صورت کاهش میزان تولید آبگرم تعبیه شده و با گذر آب از درون ساختار لایه های مبدل بلافاصله آب گرم سیستم گرمایشی و آب مصرفی منزل را تامین می کند. مبدل صفحه ای به این منظور تعبیه شده تا در زمانی که ساکنین از حمام، روشویی و شوفاژها به صورت همزمان استفاده می کنند آب درون سیستم سرد نشده و بتواند همزمان نیازهای مصرفی و گرمایشی منزل را تامین کند.

تاسیسات پکیج

تاسیسات پکیج

پمپ سیرکولاسیون پکیج وظیفه گردش آب در این سیستم بسته را بر عهده دارد. در فصل تابستان و زمانی که شوفاژها خاموش هستند، هنگام باز شدن آب گرم مصرفی “پمپ سیرکوله” غیرفعال بوده و آب را درون لوله های شوفاژ به گردش در نمی آید. با وجود اینکه پمپ فعال است، اما آب درون لوله ها حرکت نکرده، بلکه آن را درون کویل مسی و مبدل صفحه ای به گردش در می آورد.

زمانی این چرخش درون تمام لوله ها اتفاق می افتد که در فصول سرد شیر شوفاژها باز شوند و گردش آب گرم در کل سیستم صورت می گیرد. در فصول سرد پمپ سیرکولاتور دائم در حال کار است. از دیگر قطعات مهم پکیج می توان به “جرقه زن” و “شیر گاز” اشاره کنیم که اولی برای ایجاد احتراق اولیه درون سیستم و دومی وظیفه رساندن گاز به محفظه احتراق پکیج یا همان مشعل را بر عهده دارد. مشعل های پکیج های دیواری هم نوع دیگری از مشعل اتمسفریک می باشند که به طور معمول نزدیک یا زیر کویل های مسی (کویل اولیه) قرار گرفته اند تا آب درون لوله ها را داغ کنند. در انتها هم “فن تخلیه دود” قرار گرفته که گازهای سوخته شده درون پکیج را توسط دودکش به خارج از پکیج هدایت می کند.

برای انتخاب و خرید پمپ سیرکولاسیون پکیج می توانید با متخصصان فروشگاه اینترنتی ماناست جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید.

مزیت پکیج دیواری

  • قیمت ارزان
  • کاربرد بسیار ساده و راحت
  • نگهداری آسان
  • بازدهی بالا و دوام مناسب
  • نصب ساده و راحت به واسط ابعاد کوچک
  • راحتی سرویس به واسطه انفرادی بودن سیستم

نکته 1: در گذشته پکیج های بدون فن هم در بازار موجود بودند که به دلیل خطر برگشت گاز یا مسدود بودن لوله خروجی تولیدشان متوقف شده است.

نکته 2: با توجه به مبحث 19 مقررات ملی ساختمان پکجی دیواری یا زمینی باید بیرون از ساختمان نصب شوند. به خاطر کاهش اکسیژن محیط داخل منزل توسط مشعل و گرمای پکیج، نصب آن به هیچ عنوان داخل آشپزخانه یا هر نقطه از منزل قانونی نیست.

نکته 3: درون شوفاژها به واسطه نبود خاصیت مصرفی، آب سیاه بوده و این امر در طولانی مدت سبب گرفتگی لوله های مسی می شود. لذا باید از سختی گیر آب مانند پلی فسفات یا امثال آن تهیه کنید تا جرم آب را جذب کرده و سبب گرفتگی لوله ها و سرعت پایین حرکت آب نشود. اسیدشویی سیستم هم یکی از راه های نظافت سیستم پکیج می باشد.

مقاله مرتبط:  ساده ترین روش تصفیه آب استخر با فیلتر شنی

بهترین پکیج دیواری

خرید بهترین پکیج دیواری

پکیج چگالشی

پکیج چگالشی یا همان کندانس پکیج را می توان ورژن ارتقا یافته پکیج های دیواری دانست. پکیج چگالشی با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا طراحی شده و هر روز در حال ارتقا و تغییرات ویژه است تا مصرف را تا حد 2 درصد کاهش دهد. به طور خلاصه در یک پکیج چگالشی حرارت ناشی از سوخت گاز هدر نرفته و توسط سیستم دوباره جهت تولید گرما مورد استفاده قرار می گیرد.

پکیج های چگالشی به راحتی تا 90 درصد انرژی صرف شده را بازیابی می کنند تا در وحله اول هزینه مصرف گاز را بسیار کاهش دهد و سپس راندمان دستگاه و سیستم را بسیار بالاتر می برد. در بسیاری از کشورهای اروپایی مانند آلمان استفاده از پکیج چگالشی یک امر ضروری و الزامی است.

پکیج چگالشی

پکیج چگالشی

کدام پکیج بازار برای خرید مناسب تر است؟

در ایران تنوع بسیار زیادی از پکیج های ایرانی و خارجی با کیفیت بالا در دسترس مشتریان وجود دارد که دست آنها را برای خرید پکیج بسیار باز گذاشته است. اما ما سعی کرده ایم تا مهم ترین و در دسترس ترین پکیج های بازار را به شما معرفی نماییم:

پکیج ایران رادیاتور

شرکت ایران رادیاتور یکی از قدیمی ترین و مهم ترین برندهای تولید ملزومات گرمایشی است که در سالیان گذشته محصولات متنوع و خوبی را به بازار عرضه کرده است. ویژگی مهم پکیج ایران رادیاتور تنوع مدل و ظرفیت آنها می باشد که دست خریدار را برای انتخاب بسیار باز گذاشته است. پکیج های ایران شامل مدل L (به معنی Large یا همان بزرگ)، مدل M (یا همان مدیوم یا کوچک)، مدل Eco و مدل BM می باشد. در مدل های فوق فقط سری L دیجیتال بوده و بقیه مدل ها آنالوگ می باشند.

پکیج دیورای بوتان

پکیج بوتان هم جز شناخته شده ترین برندهای بازار ایران بوده و از باکیفیت ترین ملزومات گرمایشی در ایران به شمار می رود. تمام پکیج های تولید شرکت بوتان فن دار بوده و از ملزومات باکیفیت همچون پمپ سیرکولاسیون گرانفوس و مبدل صفحه ای باکیفیت در ساخت آن استفاده شده است. پکیج های بوتان در مدل های پرلا پرو (Perla Pro)، بیتا (Bita)، پارما (Parma)، اوپتیما (Optima)، پاویا (Pavia) و آلتا (Alta) تولید شده اند که از بین مدل های فوق سه مدل پرلا پرو، بیتا و پارما در ظرفیت های مختلف در بازار موجود می باشند. بهترین مدل پکیج بوتان مدل پرلا پرو دیجیتال بوده و بین تمام محصولات بوتان کامل ترین پکیج محسوب می شود.

پکیج دیواری شوفاژکار

پکیج شوفاژکار جزء جدیدترین محصول این کمپانی به شمار رفته و طی چند سال گذشته به بازار عرضه شده است. پکیج های دیواری شوفاژکار در سه مدل پکیج دیواری الگانت، پکیج دیواری کاپریس و پکیج دیواری کامفورت عرضه شده و شامل بهترین ملزومات و تجهیزات می باشند.

ویژگی اصلی پکیج دیواری شوفاژکار پمپ سیرکولاسیون قدرتمند آن می باشد که این اجازه را به مصرف کننده داده تا از مدل به عنوان سیستم مرکزی گرمایش از کف بهره ببرد. تمام بورد و صفحه نمایش پکیج های دیواری شوفاژکار دیجیتال هستند تا کنترل و مدیریت سیستم را برای کاربر تا حد امکان راحت کنند. پکیج دیواری شوفاژکار با ضمانت خود کمپانی عرضه می گردد.

خرید پکیج ایرانی

راهنمای خرید پکیج ایرانی

پکیج دیواری آریستون

آریستون یک برند ایتالیایی است که ساخت و تولید یکی از باکیفیت ترین پکیج های اروپایی را بر عهده دارد. اگر قصد خرید پکیج دیواری خارجی را در سر دارید، آریستون می تواند یکی از برندهای معتبر و مناسب برای شما باشد.

پکیج دیواری وایلانت

وایلانت بهترین و باکیفیت ترین پکیج خارجی در بازار ایران بوده و جز تضمین شده ترین سیستم های گرمایش منفرد منزل به شمار می رود. پکیج وایلانت آلمانی بوه و از معدود کمپانی هایی است که تمام قطعات و تاسیسات پکیج را خودش طراحی و تولید می کند. ویژگی اصلی این محصول مصرف مناسب و ظرفیت بالای سیستم می باشد که یک سر و گردن مدل های این برند را نسبت به سایر پکیج های ایرانی و خارجی متمایز می نماید.

پکیج دیواری خارجی

راهنمای خرید پکیج دیواری خارجی

تفاوت پکیج ایرانی با خارجی

عمده ترین تفاوت خرید پکیج ایرانی نسبت به پکیج خارجی را می تواند قیمت ارزان تر، ضمانت شرکت های تولید کننده و خدمات پس از فروش آنها دانست. شرکت بوتان، ایران رادیاتور و شوفاژکار به واسطه تولید محصولات خود در ایران دسترسی راحت تری برای نصب و ارائه انواع خدمات را برای مشتریان خود عرضه می کنند.

البته باید خاطر نشان کرد که اگر منزل یا پروژه شما در منطقه سردسیر قرار گرفته که شما را ملزم به خرید یک پکیج قدرتمند می کند، خرید پکیج های خارجی عاقلانه تر است. به عنوان مثال در یک ویلا یا خانه کوهستانی که از سیستم گرمایش از کف به عنوان عامل گرمایش استفاده شده، طبق محاسبات فنی و شرایط بازدهی انتخاب شما می بایست پکیج دیواری ویلانت باشد.

مدل های پکیج

انتخاب بهترین مدل های پکیج

شما مراجعه کنندگان محترم فروشگاه تخصصی ماناست با تماس توسط شماره های زیر برای خرید پکیج دیواری و انتخاب بهترین مدل اقدام نمایید.

۰۲۱۷۷۹۵۹۰۴۶ – ۰۲۱۷۷۹۵۸۱۳۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من